Problem med inloggning med din BankID kan bero på flera saker.
Driftstatus BankID
Det kan eventuellt vara driftstörningar hos BankId.
Se driftstatus för BankID
Testa din BankID
Problemen kan också bero på din BankID. Du kan testa ditt BankID om den fungerar:
Testa din e-legitimation hos BankID
Du får kontakta utgivaren av din BankID om testet visar att den inte fungerar som den ska.
Kontakta kundservice om testet visar att BankID fungerar, men du ändå inte kan logga in.
Tillåt och rensa cookies för Mina sidor
En cookie är en textfil som lagras i datorn eller i mobiltelefonen när du besöker en webbplats. För att du ska kunna använda våra tjänster i Mina sidor behöver du tillåta cookies. Det gör du i webbläsarens inställningar.
Du kan också behöva rensa cookies. Det kan du behöva göra om sidan är helt vit när du försöker logga in eller om det står att sidan inte kan visas. Hur du gör för att rensa cookies beror på vilken webbläsare du använder.
Aktivera Javascript
Du behöver ha programmet Javascript aktiverat i din webbläsare för att kunna logga in och använda våra tjänster. Javascript gör bland annat att webbsidor visas på rätt sätt. Till exempel för att du ska kunna fylla i text i textfält, använda söktjänster och exempelvis göra ansökan till pension eller göra fondbyten.
Så gör du för att aktivera javascript
Kontakta oss på kundservice
Om du har fortsatta problem att logga in med ditt BankID, kan du kontakta oss på kundservice.
Använd gärna vårt e-postformulär så vi kan hjälpa dig vidare.
Kontakta oss via e-post